طراحی کاور موزیک و نکته هایی برای جذب مخاطب
لوگو هنرمندان در طراحی کاور موزیک
طراحی لوگو برای کاور موزیک یکی از کارهای مهم وحرفه ای در طراحی کاور موزیک است. این روزها همه هنرمندان در زمینه موسیقی با لوگو خاص خود نشانی به جای می گذارند که با آن ممکن است به همگان معرفی شوند. با دیدن لوگو، خواننده و هنرمند مورد نظر به خاطر مخاطب خواهند آمد. اگر مشتاق طراحی لوگو برای هنرمندان هستید سعی کنید متناسب با اهداف و حوزه فعالیت هنرمند مورد نظر، طراحی کنید از اینرو طراحان و متخصصان گرافیک با دانش و تجربه کافی به نتایج عالی دست خواهند یافت. باید بدانید خواننده و یا هنرمند میخواهد حس اعتماد، صمیمیت و پیام خود را به علاقه مندان و طرفداران خاص خود انتقال دهد.
ایجاد علاقه مخاطب در طراحی کاور موزیک
همانطور که گفته شد تصاویر و طراحی با موضوع طراحی کاور موزیک هم خوانی داشته باشد. ارائه چنین بینشی ممکن است بنظر سخت آید اما با تمرین و تجربه می توانید به راحتی به آن دست یابید. در ابتدای هر کاری چه طراحی گرافیک چه کارهای فنی و یا سایر مشاغل ابتدا تمرین کنید، با خلق نمونه های موفق سفارش بگیرید. گاهی طراحان بر این باور که درآمد خوبی می توانند از طراحی به دست آورند، با کم تجربه گی مهر غیرحرفه ای بودن را بر رزومه خود میزنند و این حرکت مثبتی برای آینده کاری یک طراح نخواهد بود. در ایجاد و طراحی کاور موزیک هایی که نظر مخاطبان را جلب کند هر چه بیشتر تمرین کنید موفق تر خواهید بود.
بعد از طراحی نظر دوستان، خانواده و یا دوستانی که در شبکه های اجتماعی دارید را بدانید. از بازخورد ایشان می توانید به نتایج خوبی برسید. مشتریان شما افرادی فراتر از آدم هایی که نام بردید نیستند. هر نظر و بازخورد فکری جدید خلق خواهد کرد. گام مهم در طراحی کاور موزیک جلب رضایت و نظر مشتریان است. صبورانه با تجربه های خود زیبا و خلاقانه طراحی کنید. همچنین می توانید از الگو و نمونه های موفقی که به روز هستند بازدید و الگو برداری کنید. بیاد داشته باشید الگو برداری و الهام گرفتن در کارها را با سرقت هنری و کپی برداری اشتباه نگیرید.
هم خوانی اجزا در طراحی کاور موزیک
سعی کنید هم خوانی و هم پوشانی موارد و موضوعات در طراحی کاور موزیک حفظ کنید. اگر کاور موزیک مربوط به ترانه ها و یا غزل های سنتی است هیچ گاه نباید از رنگ بندی ها و طرح هایی که برای سایر موسیقی ها استفاده می شود را به کار برد. و برای موسیقی های پاپ، راک و … نمیتوان از نقش های اسلیمی، سنتی استفاده نمود. توجه داشته باشید مخاطب هر گروه چه نوع افرادی هستند. مطمئنا سن و سال به میان خواهد آمد و یا مواردی از قبیل قشر فرهنگی و سطح تحصیلات و یا هر نوع وجه تمایزی که باعث می شود مخاطبان این دو از هم جدا شوند. به علایق و نکاتی که مخاطبان در انتخاب طرح های موسیقیایی مد نظر دارند توجه کنید. در سطح شهر و یا محیط مجازی همیشه طراحی کاور موزیک و طراحی پوسترهای مرتبط با آن ها را به خوبی بررسی کنید، تا ذهنی باز و خلاق برای آماده طراحی داشته باشید.
طراحی پوستر موزیک
گاهی بعضی از هنرمندان علاقمند به استفاده از طرح کاور موزیک خود در پوسترهایشان می باشند. باوجودیکه برخی از طراحان طرح پوستر را متفاوت از کاور موسیقی پیاده می نمایند. اما پر سروصدا ترین و پر بودجه ترین ها همان کاورهایی است که برای پوسترها و سایر گزینه های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند. همه مواردی که در طراحی کاور موزیک ریز دیده می شد در طراحی پوستر موزیک بزرگتر و خوانا تر دیده خواهند شد. دقت کنید تصاویر کیفیت و وضوح خود را حفظ نمایند تا به ویو و طرح شما صدمه وارد نشود. البته لازم است به نکات مهم در طراحی پوستر توجه ویژه داشت که قبلا به آنها اشاره نموده ایم تا بازخورد مثبتی داشته باشد.گاهی باید در بسیاری از موارد به متخصصان و کارشناسان حوزه گرافیک مراجعه نمایید تا بهترین نتایج را به دست آورید. در این راستا مجموعه حرفه ای طراحی گرافیک کارشناسان مجتمع هوشمند طراحی ودیجیتال مارکتینگ فرتاک آماده همکاری با شما هستند.