02191691075

پشتیبانی 24 ساعته

تهران ، خیابان ستارخان ، باقرخان

پلاک 117 ، طبقه دوم واحد 3

02191691075

پشتیبانی 24 ساعته

ملاقات حضوری شنبه تا پنج شنبه

از ساعت 8 صبح تا 8 عصر

طراحی دفترچه راهنمای برند

طراحی دفترچه راهنمای برند | طراحی دفترچه راهنمای برند محصول | طراحی دفترچه راهنمای برند محصول جدید | طراحی دفترچه راهنمای برند آموزش محصول | طراحی دفترچه راهنمای برند فروش محصول | طراحی دفترچه برند شرکت | طراحی دفترچه راهنمای برند کالا | طراحی دفترچه راهنمای برند خدمات | طراحی دفترچه راهنمای برند و خدمات پس از فروش | طراحی دفترچه راهنمای برند در شیراز | طراحی دفترچه راهنمای برند با فرتاک | طراحی دفترچه راهنمای برند خدمات پس از فروش در شیراز
Rate this post

طراحی دفترچه راهنمای برند به صورت گام به گام

طراحی دفترچه راهنمای برند (Brand guideline)، که اشاره به راهنمایی برای شناخت هویت برند است، به مجموعه مستنداتی اطلاق می شود که به افراد در شناخت، ایجاد و رشد برند کمک می کند. طراحی دفترچه راهنمای برند باید آموزش استفاده صحیح از محصول یک شرکت را در اختیار مشتری بگذارد.

زمانی که مجموعه ای پروژه برندینگ یا ری برندینگ شرکتی را به عهده بگیرد، حتما بایدطریقه ی  طراحی دفترچه راهنمای برند در اختیار مجریان طرح قرار گیرد. این داده ها و مستندات هم در فرآیندهای داخلی و هم خارجی شرکت، برای اطمینان از حصول ثبات و پیوستگی برند مورد توجه قرار می گیرند. زمانی که فردی به طراحی دفترچه راهنمای برند دست میزند و سپس به آن مراجعه کند باید هرآنچه باید درباره برند و کسب و کار شما بداند را  در این طراحی دریافت کند.

طراحی دفترچه راهنمای برند، مسندات مربوط به برند از نقطه آغاز تا انتهاست که در کنار مستند کردن هویت برند، باید المان های زیر را که عناصر راهبردی برند به حساب می آیند شامل شود:

  • پرسونای مخاطبان
  • تحقیقات درباره رقبا
  • جایگاه برند
  • داستان برند
  • ارزش های برند
  • ماموریت برند
  • پیام برند
  • لحن برند
  • و در نهایت هویت برند

 

 

 طراحی دفترچه راهنمای برند | طراحی دفترچه راهنمای برند محصول | طراحی دفترچه راهنمای برند محصول جدید | طراحی دفترچه راهنمای برند آموزش محصول | طراحی دفترچه راهنمای برند فروش محصول | طراحی دفترچه برند شرکت | طراحی دفترچه راهنمای برند کالا | طراحی دفترچه راهنمای برند خدمات | طراحی دفترچه راهنمای برند و خدمات پس از فروش | طراحی دفترچه راهنمای برند در شیراز | طراحی دفترچه راهنمای برند با فرتاک | طراحی دفترچه راهنمای برند خدمات پس از فروش در شیراز

دلایل طراحی دفترچه راهنمای برند

یکی از دلایل طراحی  دفترچه راهنمای برند آن است که شرکت شما برای انجام امور بازاریابی و ارتباطی تنها با یک آژانس در ارتباط نخواهد بود. در بسیاری موارد برای انجام تبلیغات مختلف، نیاز به همکاری با چندین مجموعه است و یا مثلا یک مجموعه باید بخشی از کار شما را به تیم جدید برون سپاری کند. درچنین مواقعی، برای اینکه پیوستگی و هویت برند حفظ شود، باید داده هایی درباره برند شما از آغاز تا پایان در اختیار افراد قرار گیرد و این چیزی است که دفترچه راهنمای برند برای شما فراهم می کند.

 

چه کسانی باید دفترچه راهنمای برند را داشته باشند؟

 

آژانس برندینگی که پروژه ایجاد برند را بر عهده دارد، در پایان مستنداتی از بایدها و نبایدهای برند، چارچوب کلی آن، روند شکل گیری برند و یا چگونگی ری برندینگ در قالب یک گزارش پروژه در اختیار شما خواهد گذاشت.

طراحی دفترچه راهنمای برند یکی از مستندات ضروری است که باید در اختیارتان قرار گیرد. پس دقت کنید که در هنگام امضای قرارداد به آن اشاره شده باشد.

بسیاری مواقع افراد فکر می کنند لوگوی شرکت و کارت ویزیت ضروری ترین بخش هایی هستند که در پروژه برندینگ ابید به آن پرداخته شد، در حالی که اهمیت آنها در قیاس با تهیه دفترچه راهنمای برند هیچ است.

برند شما، اینکه چگونه ارائه شود، چه کارهایی را در ارتباطات خود انجام دهد یا ندهد، چگونه به نظر برسد و چه حسی ایجاد کند بسیار با اهمیت تر از این است که طراحی لوگو شما چگونه باشد.

 

نمایش برخی از نمونه کارها

open consult طراحی سایت - slide design 1 - هلدینگ فرتاک - آموزش ، سئو و طراحی سایت -% - آموزش طراحی سایت - طراحی سایت وردپرس - مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک - طراحی سایت فروشگاهی -

پشتیبانی 24 ساعته

همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید!

open consult طراحی سایت - slide design 1 - هلدینگ فرتاک - آموزش ، سئو و طراحی سایت -% - آموزش طراحی سایت - طراحی سایت وردپرس - مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک - طراحی سایت فروشگاهی -

پشتیبانی 24 ساعته

همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید!

Summary
Review Date
Reviewed Item
Manual design and branding
Author Rating
51star1star1star1star1star

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *