طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام

طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام

طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام اولین قدم برای تبلیغات در اینستاگرام است

 طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام برای تبلیغات در اینستاگرام بسیار ضروری است.برای تبلیغ در اینستاگرام ابتدا باید یک بنر تبلیغاتی بسازید. طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام رابرای تبلیغات در اینستاگرام را دیده‌اید؟ به آنها بنر می‌گویند. بنر تبلیغاتی از دو بخش تشکیل شده است:

1-عکس

2-کپشن

طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام چه فرقی با یک پست معمولی در اینستاگرام دارد؟

بنر تبلیغاتی همان عکس یا ویدئو است که در اینستاگرام منتشر می‌شود اما با پست معمولی اینستاگرام تفاوت دارد. طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام نباید معمولی باشد چون برای تبلیغ در صفحات پر بازدید و صفحات اینفلوئنسرها قرار داده می‌شود. پس باید چیزی باشد که به چشم بیاید. طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی اینستاگرام باید دو ویژگی مهم داشته باشد:

1- هدفمند باشد

هدفمندی یعنی چه؟ یعنی اینکه بدانید دقیقا برای چه چیزی و چه کسی تبلیغ می‌کنید. برای تبلیغات در اینستاگرام باید کاملا هدفمند فکر کرد و تصمیم گرفت. در غیر این صورت تبلیغات در اینستاگرام بیهوده است و تنها پول خود را دور ریخته‌اید. پس قبل از اقدام به تبلیغ بنشینید با خودتان فکر کنید و به سوالات زیر پاسخ دقیق بدهید:

2-تعامل کند

دومین ویژگی طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام برای تبلیغات در اینستاگرام، تعاملی بودن آن است. تعاملی بودن یعنی اینکه با مخاطب حرف بزند و با او ارتباط برقرار کند. این دیگر مهارت شماست که چطور کاری کنید که تبلیغات شما یک تبلیغ خشک و خالی نباشد و آدمها به آن توجه کنند. برای اینکه تبلیغات شما دیده شود و آدمها از آن خوششان بیاید راه‌های زیادی وجود دارد وشما باید از تکنیک های طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام استفاده کنید و اینستاگرامتان بسازید.

چطور یک طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام عالی بسازیم؟

برای ساختن یک طراحی آگهی گرافیکی اینستا گرام  عالی نیازی به هزینه کردن نیست. در واقع ساخت تبلیغات برای اینستاگرام کاملا رایگان است! تنها چیزی که شما خرج می‌کنید کمی زمان و انرژی است. حالا که مرحله قبل را با موفقیت انجام داده‌اید، می‌دانید که برای چه چیزی و چه کسی تبلیغ می‌کنید. پس دست به کار شوید و تبلیغات در اینستاگرام خود را بسازید. برای تبلیغات در اینستاگرام شما باید یک عکس داشته باشید و یک کپشن

 طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرامی با محتوایی مرتبط

هیچ فرقی نمی‌کند که شما چه کسب و کاری دارید. باید این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که تبلیغ در اینستاگرام با تبلیغ در شبکه‌های دیگر فرق دارد. اینستاگرام مانند لینکدین جدی و رسمی نیست. پس حتما این مسئله را در طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام در نظر بگیرید که مخاطبان هر شبکه اجتماعی با دیگری تفاوت دارد. خب…حالا تبلیغات در اینستاگرام چه فرقی دارد؟ تبلیغات در اینستاگرام باید سرگرم کننده‌تر باشد. چطور بگویم…یعنی باید باحال‌تر و بامزه‌تر باشد. راجع به ایده تبلیغاتتان فکر کنید. مثلا شاید بخواهید از یک عکس یا ویدئو بامزه استفاده کنید. اگر هم تبلیغات شما صرفا گرافیکی است پس سعی کنید با کاراکترها و رنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز آن را جذاب کنید. یک چیز دیگر که حتما باید در تبلیغاتتان در نظر بگیرید این است که حرفتان را واضح و کوتاه بگویید. آدمها خیلی برای خواندن متن در اینستاگرام وقت نمی‌گذارند.

 

طراحی آگهی گرافیکی اینستاگرام چگونه است؟

کمتر کسی را میشناسیم که با این شبکه اجتماعی آشنا نباشد . کاربرد و ابزارهای جذاب این اپ مجازی باعث شده تا کاربران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب کند و با توجه به استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از این اپلیکیشن اجتماعی ، تبلیغات در آن در به شکل قابل توجه ای رشد داشته است .

همانطور که می دانید ، در کشور ما تنها به صورتی موردی می توان به نرم افزاری اشاره داشت که شرکت ها و افراد برای کسب و کار از آن ها استفاده کنند . تبلیغات در این اپلیکیشن ها عموما به صورت طراحی آگهی گرافیکی ( تبلیغات بنری ) و ترکیب آن با محتوای متن تبلیغاتی انجام می شود . بطوری که شرکت ها تلاش میکنند تا آگهی خود را به کانال های مختلف و یا متمرکز بر موضوع ثبت کنند . از سوی دیگر افرادی وجود دارند که با راه اندازی کانال های مختلف و جذب مخاطبان تلاش خود را برای ایجاد یک بستر مناسب و پربیننده جهت دریافت آگهی انجام میدهند .

0 0 رای
امتیاز شما
دنبال کردن
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
خانه آموزشگاه وبلاگ فروشگاه فریلنسری
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
()
x