طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی وتاثیرات آن

 طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی و روش های انتشار آگهی در رسانه های تبلیغاتی در این مطلب به صورت کامل برای شما  معرفی و نقش و اهمیت طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی آن برای شما بیان میگردد.در دنیای امروزی تبلیغات به فاکتوری جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها تبدیل شده است و در طول شبانه روز هرجا و هر زمانی با تبلیغات متعددی روبرو هستیم. بنر ، بیلبورد ، ویدیو کلیپ و هزاران روش دیگر که در جهت معرفی محصول یا برند و یا خدماتی خاص ارائه می شوند. در این میان طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی بیشترین کاربرد را در این راستا دارد.

طراحی آگهی گرافیکی  تبلیغاتی که در روزنامه و مجلات ، اینستاگرام ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی ، رادیو و تلویزیون ، ارسال ایمیل ، پیامک های تبلیغاتی منتشر می شوند کل ذهن و فکر ما را درگیر می کنند. برای یک شرکت و کسب و کار ضروری است که آگهی هایی را پایه ریزی و ارائه کند که توانایی جذب مخاطب حداکثری را در مدت زمان مشخصی را داشته باشد.

هدف ازطراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی

هدف از طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی تبلیغات ، بازاریابی و یا معرفی یک مجموعه کسب و کاری به مخاطبان و افراد می باشد. این ابزار بازاریابی بسته به اینکه در چه فضایی ارائه شود به دنبال اهداف متفاوتی است اما تمام این هدف ها به یک نقطه ختم خواهد شد ، افزایش مخاطب ، کسب مشتریان بیشتر و در نتیجه بالا رفتن تقاضا و افزایش درآمد و شود.

طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی می تواند با هدف جذب مقطعی مخاطبان انجام شود مثلا برای شرکت ها و آژانس های مسافرتی که تغییرات فصلی در خدمات خود دارند این نوع هدف گذاری ترجیح داده می شود و یا می تواند با هدف دائمی کردن مشتریان طراحی شود مانند تبلیغات یک شرکت طراحی و بهینه سازی سایت.

ایده های خلاقانه درطراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی:

 

طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی

طراحی آگهی گرافیکی تبلیغات در نقشه های شهر:

به نظر می رسد این ایده طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی برای شرکت های اتوبوس گردشگری و رستوارن های ایتالیایی زنجیره ای (نمی دانم چرا) بسیار سودمند است. وقتی من در سفر بودم، به این نقشه های سودمند که به صورت رایگان و به طور عمده در ایستگاه اتوبوس و مترو قابل دسترس بودند تکیه کردم.

من همه جا آنها را به همراه داشتم. این نقشه ها معمولاً با جاذبه های توریستی و مکان های تجاری نشانه گذاری می شوند. اگر شما نقشه را از شرکت اتوبوس رانی گرفته باشید، تمام ایستگاه های اتوبوس در آن نشان داده شده است. وقتی گم می شدم و سعی می کردم راهم را پیدا کنم در نهایت ناگزیر به رستوران بر می گشتم یا راه رفتن به ایستگاه اتوبوس را پیدا می کردم.

 

 

طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی عامه پسند:

البته، طراحی گرافیکی آگهی تبلیغاتی که یک سوپر استار(کیم کارداشیان) را نشان می دهد باید به صورت یک مرجع عامه پسند درآید. بسته به مخاطبان، شما می توانید یک مرجع دلفریب مثل مرلین یا یک فیلم محبوب مانند هالک داشته باشید، یا به طور جالب توجه ای از حرکات رقص یک ستاره مشهور آگهی بامزه درست کنید.

 

چرا طراحی آگهی گرافیکی تبلیغاتی مهم است؟

مزیت‌های زیاد تبلیغات در کسب و کار شاید بر هیچ کس پوشیده نباشد اما برخی اوقات بعضی از صاحبان کسب و کار از آن روی‌گردان می‌شوند و اهمیت زیادی به آن نمی‌دهند که شاید اصلی‌ترین دلیل این موضوع کم‌تر هزینه کردن و نگه داشتن سرمایه است. اما به شما ثابت خواهیم کرد که تبلیغات به طور مثال با استفاده از شرکت تبلیغاتی در کرج تا حد زیادی سرمایه‌تان را به شما بازمی‌گرداند و سود شما را چندین برابر افزایش می‌دهد.کارشناسان بازاریابی و بازرگانی معتقد هستند که تبلیغات حکم ستون فقرات برای بازاریابی را دارد و به طور کلی تبلیغات را نحوه‌ای از ارتباطات منظم و هدفمند می‌دانند که با استفاده از شیوه‌های خلاقانه و هدفمند (تبلیغات محیطی)می‌تواند مخاطبان را جذب و ترغیب به استفاده از محصول و یا خدماتی بکند.

 به طور کلی تبلیغات بر ضمیر ناخودآگاه مخاطبان تأثیر می‌گذارد. همین تأثیرات نامحسوس و آرام می‌توانند به مرور زمان تأثیر زیادی بر روی مخاطبان بگذارند و یک کسب و کار را به سوددهی بالا برسانند. این تغییرات کوچک و نامحسوس بعد از مدتی به چشم خواهند آمد و تأثیرات آن آشکار خواهد شد. هرگاه به تأثیرات یک تبلیغ که به واسطه طراحی آگهی حرفه‌ای که برای آن انجام شده است فکر می‌کنیم، بدون شک به نحوه تأثیر تبلیغ بر روی یک نام تجاری خاص می‌اندیشیم. این تأثیرات بعد از طی کردن یک سیر منظم در تبلیغ اثر گذار خواهد بود.

یک نظر بده