طراحی سایت CRM

قیمت طراحی سایت CRM | وب سایت CRM
  /  طراحی سایت CRM

تماس می گیریم!

سفارش طراحی سایت CRM

لطفا با دقت متن قرارداد را مطالعه فرمایید و فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرایند قرارداد
  1. لطفا خدمات مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.
  2. مبلغ قرارداد را به صورت آنلاین پرداخت نمایید
  3. مفاد قرارداد را با دقت مطالعه فرمایید.
  4. شماره فاکتور پرداختی را همراه با اطلاعات شخصی خود در فرم زیر وارد نمایید.
  5. منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.
متن قرارداد

قرارداد سایت CRM

بسمه‌تعالی

تفاهم‌نامه

ماده ۱– طرفین تفاهم‌نامه

۱۱ مشخصات طرف قرارداد

شرکت / شخص …………………………………………………………………… ، شماره ثبت: ……………………….. ، شناسه / کد ملی …………………………………. ، با نمایندگی صاحبان امضاء شرکت برابر آگهی روزنامه رسمی، با شماره تماس: ………………………………….. ، به نشانی: ……………………………………………………………………………………………………………… ، کدپستی: ……………………………….. به عنوان طرف قرارداد معرفی می‌شود.

 

۱۲ مشخصات مجری طرح

مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک ، به نمایندگی آقای محمد پارسا مجد ، به شماره ملی ۳۷۷۰۱۰۱۸۹۳۰ ، (به سمت مدیر عامل)، به نشانی: شیراز سیاحتگر نبش کوچه ۴۱ شهید بهشتی پلاک ۲۳۰ واحد ۲ ، کدپستی: ۷۱۷۳۹۸۳۵۴۹ ، به شماره تماس:  ۳۸۲۰۹۵۲۳ به عنوان مجری طرح معرفی می­شود.

 

ماده ۲– موضوع و موارد قابل ارائه در قرارداد

نام خدمت :

شامل خدمات :

 

ماده ۳- مبلغ قرارداد

مبلغ انجام موضوع قرارداد با توجه به مشخصات آمده در این قرارداد، به مبلغ ………………………………………………… تومان می باشد که ۶۰% از این مبلغ بعنوان پیش پرداخت دریافت می گردد و مابقی طی دو مرحله به صورت ماهانه از تاریخ شروع قرارداد تسویه میگردد .

نحوه پرداخت بصورت واریز به شماره شبا IR16 0120 0000 0000 4654 5614 92 و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۲۰۱۰۱۹۹۴ بنام محمد پارسا مجد نزد بانک ملت می‌باشد .

ماده ۴ مدت انجام قرارداد

مدت زمان قرارداد طبق پکیج ارائه شده در پیوست قرارداد از تاریخ ………/………/……………. تا تاریخ ………/………/……………. انجام میشود.

 

ماده ۵ تعهدات مجری طرح

مجری طرح متعهد می­شود، هرگونه اطلاعات فنی و غیرفنی طرف قرارداد را محرمانه تلقی کند. این اطلاعات شامل (نه محدود به) شرایط قرارداد، کلیه اطلاعات مالی، خریدها، تولیدات، اطلاعات کاربران سایت و اپلیکیشن، کارکنان، اطلاعات مربوط به تعداد و شرایط فروش سایت و غیره است. طرف دوم متعهد می­شود، اطلاعات دریافتی را نزد اشخاص ثالث حقیقی و حقوقی فاش نکند. در صورت افشای هرگونه اطلاعات دریافتی، طرف قرارداد حق وصول خسارات وارده را دارد .

مجری طرح موظف است موضوع قرارداد را در بازه زمانی مشخص شده و با تأیید کارفرما انجام دهد .

هر گونه تقاضای تغییر در عملکرد برنامه که فراتر از تعهدات مجری طرح در ماده دو قرارداد باشد با دریافت هزینه و انعقاد قرارداد الحاقی انجام پذیر است .

مجری طرح متعهد می‌شود ناظر فنی پروژه را پس از تکمیل سایت در یک جلسه آموزشی ، آموزش داده و ناظر را با کلیه امکانات و نحوه استفاده از سایت و خدمات آشنا سازد .

مجری طرح تعهدی در قبال ورود تمامی اطلاعات به سایت ندارد و تنها به همان مقدار که در ماده دو شماره قرارداد آمده است موظف به انجام این کار است .

مسئولیت هر گونه تعدیل و تغییراتی که در کدهای برنامه طرف قرارداد صورت پذیرد و همچنین اشتباهات احتمالی از طرف مدیر سایت که باعث از بین رفتن یا اشکال در سایت شود کا ملا به عهده طرف قرارداد بوده و مجری طرح تعهدی نسبت به رفع آن ندارد. هزینه رفع این گونه اشکاالت طبق تعرفه های روز مجری طرح و با توافق طرفین در آن زمان، احتساب و توسط طرف قرارداد به مجری طرح پرداخت می شود .

مجری طرح موظف است با نماینده تام الاختیار طرف قرارداد همکاری و مساعدت کامل نموده و تحویل پروژه را به تأیید ناظر فنی طرف قرارداد برساند .

 

ماده ۶- تعهدات طرف قرارداد

طرف قرارداد موظف است از تاریخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه ، اطلاعات مورد نیاز سایت (از قبیل تصاویر ، لوگو ، محتوا و …) را در هر زمانی که مجری طرح درخواست می کند و در اسرع وقت در اختیار مجری طرح قرار دهد .

طرف قرارداد متعهد می گردد در ابتدای قرارداد نماینده تام الاختیار خود را به عنوان ناظر فنی پروژه بصورت کتبی به مجری طرح معرفی کند .

حفظ رمز ها و شناسه ی ورود به بخش مدیریت بر عهده ی طرف قرارداد است .

چنانچه چند طرح اولیه توسط مجری طرح جهت بررسى به طرف قرارداد ارائه گردد، طرف قرارداد پس از انتخاب طرح اولیه مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام طرح های دیگر به مجری طرح بوده و هیچگونه حق مالکیتى نسبت به سایر طرح ها نخواهد داشت.

پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده طرف قرارداد می‌باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به مجری طرح پرداخت می‌گردد.

در صورتی که نماینده طرف قرارداد تغییر یابد، طرف قرارداد می بایست به صورت کتبی این مورد را اعلام نماید. همچنین در صورت متفاوت بودن درخواست نماینده جدید با نماینده قبلی، طرف قرارداد می‌بایست هزینه تعیین شده از سوی مجری طرح جهت انجام تغییرات درخواستی نماینده جدید را بپردازد.

ماده ۷ – حل اختلاف – داوری

رسیدگی به اختلاف در ایران و به زبان فارسی و در نشانی داور مرضی الطرفین انجام خواهد شد و پس از ارسال اظهارنامه به نشانی داور توسط هر یک از طرفین که خواهان رسیدگی به اختلاف می باشند، داور مرضی الطرفین با تعیین احد از همکاران وکیل یا کارشناس موسسه رسیدگی را آغاز و ظرف یک ماه با دعوت از طرفین رسیدگی و اقدام به صدور رای و ابلاغ ان از طریق ارسال اظهارنامه می نماید. کلیه اوراق از جمله وقت رسیدگی و رای داوری به نشانی اعلامی طرفین در قرارداد ابلاغ می گردد. رای داور قطعی و لازم الاجرا می باشد .

 

ماده ۸- شرایط فسخ قرارداد

در صورت عدم انجام یا تاخیر در انجام تعهدات قانونی و قراردادی مندرج در تفاهم­نامه از جانب مجری طرح، طرف قرارداد حق فسخ تفاهم‌نامه را به صورت یکجانبه دارد. فسخ تفاهم‌نامه با ارسال نامه‌‌ سربرگ­دار طرف قرارداد به نشانی مندرج در تفاهم‌نامه ابلاغ می‌شود. تاریخ ابلاغ نامه به نشانی مذکور تاریخ فسخ محسوب می‌شود. فسخ تفاهم­نامه مانع از وصول خسارات قانونی و قراردادی توسط طرف قرارداد نیست .

 

ماده ۹ شرایط خاص

در مواردی که به علل شرایط قهری (شرایط خاص) که رفع آن خارج از حیطه توانایی و اقتدار طرفین قرارداد باشد و انجام بخشی از قرارداد و یا تمام آن غیر ممکن گردد، در صورت فسخ قرارداد هیچ یک از طرفین حق مطالبه خسارت وارده را نخواهد داشت و اقدامات پس از فسخ از قبیل تسویه حساب و با توافق طرفین صورت می گیرد . در صورت فوت یا از کار افتادگی نماینده مجری طرح که باعث عدم انجام ادامه ی کار شود ، مجری طرح تنها موظف است که مبالغ دریافت شده را به طرف قرارداد بازگرداند و قرارداد فسخ شود .

ماده۱۰  – تغییر موارد تفاهم‌نامه

هرگونه پیشنهاد برای تغییر، جرح یا تعدیل هر یک از مفاد و شرایط این تفاهم‌نامه با توافق کتبی طرفین از طریق تنظیم الحاقیه انجام می‌شود .

 

ماده ۱۱- ناظر تفاهم­نامه

جهت نظارت بر تفاهم‌نامه‌ حاضر از جمله نظارت بر انجام تعهدات و انجام هماهنگی‌­های لازم آقا/خانم: ……………………………………… به شماره ملی: ……………………………………. به آدرس ایمیل …………………………………………………………………  به عنوان ناظر طرف قرارداد و آقا/خانم: ……………………………… به شماره ملی ……………………………………. به آدرس ایمیل …………………………………………………………………  به عنوان ناظر مجری طرح انتخاب می‌شوند و طرفین متعهد هستند که کمال همکاری را با ناظر طرف دیگر داشته باشند.

تبصره ۲- تغییر ناظر از جانب هریک از طرفین نیازمند معرفی­نامه کتبی به طرف مقابل است.

 

ماده ۱۲- نسخ تفاهم­نامه

این تفاهم‌نامه در ۱۲ماده، ۲ تبصره،  …… پیوست و ۲ نسخه بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی تنظیم شده است. طرفین تفاهم­نامه پس از مطالعه کامل تفاهم­نامه و اطلاع از مفاد آن در کمال صحت و سلامت عقل و اراده اقدام به امضاء تفاهم­نامه می­کنند و هر یک از نسخه‌های تفاهم­نامه دارای اعتبار واحد است .

 

                   طرف قرارداد                                                                                                                                                              مجری طرح              

………………………………………                                                                                                                                                   مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک

فرم قرارداد

طراحی سایت CRM ، که مدیریت ارتباط  با مشتری هم نامیده میشه از یک استراتژی تجاری پیروی میکنه تا با بهره گیری از مشتریان وفادار،  باعث کاهش هزینه ها شده  و در نهایت منافع سازمان رو افزایش میده.

با طراحی سایت CRM، شما میتونین به صورت هماهنگ تمام موارد مربوط به امور مشتریان و فرایند بازاریابی ، فروش و پشتیبانی رو برای افراد در هر نقطه ای که قرار دارن،  به سرعت و با اثربخشی بیشتر انجام بدین

طراحی سایت و  اپلیکیشن سامانه ارتباط با مشتری CRM

عنصر مهم در هر سازمان،کسب و کار و تجارت مشتریان هستن که  باعث پیشرفت و رونق در کسب و کار میشن لذا صاحبان مشاغل گوناگون باید به برقراری ارتباط موثر با مشتری،حفظ ارتباط با مشتری، رضایت مشتری توجه ویژه داشته باشن و در اولویت کار خودشون قرار بدن به عبارتی مشتری مداری از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هست.

سامانه ارتباط با مشتری تحت بستر طراحی سایت

طراحی سایت علاوه بر قابلیت های متعددی که به همراه داره یک ابزار بسیار سودمند و پرکاربرد درزمینه ارتباط با مشتری CRM  هست. طراحی سایت و درج محتوا در سایت باعث میشه اطلاعات مفید و مورد نیاز در اختیار مشتری قرار بگیره و علاوه بر این میشه با بهره گیری از امکاناتی چون پنل لاگین کاربر، مشاهده تاریخچه خرید، رفتار خرید مشتری،ارسال پیام برای مشتری، سامانه برقراری ارتباط  با مشتری داشته باشیم و نکته مهم در طراحی سامانه ارتباط با مشتری CRM تحت بستر طراحی سایت بهینه سازی و سئو سایت هست که به مشتریان مشاغل گوناگون کمک می کنه تا هنگام جستجو به راحتی به سایت مورد نظر دسترسی داشته باشن.

استراتژی در طراحی سامانه ارتباط با مشتری CRM

قبل از اقدام به هر کاری بهتره که استراتژی اون کار مشخص شده باشه تا با توجه به اون به فعالیت های مرتبط پرداخته بشه و نتیجه نهایی بدست بیاد که در نهایت سبب اثربخشی و کارایی سازمان میشه و استراتژی در سازمان ارتباط با مشتری جذب، حفظ، نگهداری، وفاداری مشتری هست و برای اینکه به درستی به استراتژی های مشخص شده برسیم بهتره که فعالیت هایی مثل تحقیقات بازاریابی ، سنجش رفتار مشتریان ، نیاز سنجی از مشتریان ، دسته بندی مشتریان انجام بشه و با توجه به نتایج بدست آمده از فاکتورهای مختلف استراتژی نهایی سیستم مشخص بشه و سپس سامانه ارتباط با مشتری طراحی بشه .

 

تحلیل داده در سامانه ارتباط با مشتریان CRM

زمانی که سامانه ارتباط با مشتریان CRM طراحی شد، مرحله بعدی استفاده از این سامانه هست و  در حین استفاده از سامانه باید به تحلیل اطلاعات بدست آمده از مشتریان بپردازیم. شاید اینطور به نظر بیاد که داده اطلاعاتی از  مشتریان ارزش زیادی نداره ولی اصلا اینطور نیست و ما با تحلیل اطلاعات بدست آمده از مشتریان به یک بانک اطلاعاتی موثر از خواسته ها و رفتارهای مشتری هامون میرسیم که میتونیم از طریق اون ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنیم و حتی نوع و روش ارتباط با مشتری را تغییر بدیم تا رضایت مشتری رو جلب کنیم پس بهتره که با طراحی سایت پویا و کارا به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم و از گزارش های سامانه ارتباط با مشتری استفاده کنیم که نیروی محرکه قوی برای اهداف سازمان در زمینه بازاریابی،  فروش بیشتر، افزایش درآمد هست.

سوالات متداول

چطور مطمئن باشم که میتونید طرحی رو طراحی کنید که من خوشم بیاد؟

 پیشنهاد می کنم نمونه کارهای طراحیمون رو ببینید و خودتون رو بذارید جای اون مشتری ها. تصور کنید که اون مشتری ها چه نیازی داشتند و از طرحشون چه خروجی هایی گرفتن. ما سال هاست که کارمون اینه و با افراد، سلایق و مشاغل زیادی کار انجام دادیم و رضایتشون رو جلب کردیم. کافیه بهمون اعتماد کنید و حوصله به خرج بدید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتون نیست، تغییرش میدیم تا جایی که مورد پسندتون قرار بگیره. هر سفارش طراحی توی این مجموعه با همفکری یک تیم طراحی حرفه ای که بیش از ۱۰ سال سابقه کار موفق توی بازار دارن انجام میشه. خیالتون راحت باشه که بازار هدف شما و مشتریانتون رو به خوبی میشناسیم. فرمی که هنگام ثبت سفارش تکمیل میکنید و همفکری هایی که در ابتدای سفارش از خودتون گرفته میشه ، باعث میشه شما رو به رسوندن طرح دلخواهتون نزدیکتر کنه.

سوال شما؟

این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.