طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی| قیمت سایت فروشگاهی
  /  طراحی سایت فروشگاهی

تماس می گیریم!

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

لطفا با دقت متن قرارداد را مطالعه فرمایید و فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرایند قرارداد
  1. لطفا خدمات مورد نظر خود را انتخاب فرمایید.
  2. مبلغ قرارداد را به صورت آنلاین پرداخت نمایید
  3. مفاد قرارداد را با دقت مطالعه فرمایید.
  4. شماره فاکتور پرداختی را همراه با اطلاعات شخصی خود در فرم زیر وارد نمایید.
  5. منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.
متن قرارداد

قرارداد سایت فروشگاهی

قرارداد سایت سالن زیبایی

بسمه‌تعالی

تفاهم‌نامه

ماده ۱– طرفین تفاهم‌نامه

۱۱ مشخصات طرف قرارداد

شرکت / شخص …………………………………………………………………… ، شماره ثبت: ……………………….. ، شناسه / کد ملی …………………………………. ، با نمایندگی صاحبان امضاء شرکت برابر آگهی روزنامه رسمی، با شماره تماس: ………………………………….. ، به نشانی: ……………………………………………………………………………………………………………… ، کدپستی: ……………………………….. به عنوان طرف قرارداد معرفی می‌شود.

 

۱۲ مشخصات مجری طرح

مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک ، به نمایندگی آقای محمد پارسا مجد ، به شماره ملی ۳۷۷۰۱۰۱۸۹۳۰ ، (به سمت مدیر عامل)، به نشانی: شیراز سیاحتگر نبش کوچه ۴۱ شهید بهشتی پلاک ۲۳۰ واحد ۲ ، کدپستی: ۷۱۷۳۹۸۳۵۴۹ ، به شماره تماس:  ۳۸۲۰۹۵۲۳ به عنوان مجری طرح معرفی می­شود.

 

ماده ۲– موضوع و موارد قابل ارائه در قرارداد

نام خدمت :

شامل خدمات :

 

ماده ۳- مبلغ قرارداد

مبلغ انجام موضوع قرارداد با توجه به مشخصات آمده در این قرارداد، به مبلغ ………………………………………………… تومان می باشد که ۶۰% از این مبلغ بعنوان پیش پرداخت دریافت می گردد و مابقی طی دو مرحله به صورت ماهانه از تاریخ شروع قرارداد تسویه میگردد .

نحوه پرداخت بصورت واریز به شماره شبا IR16 0120 0000 0000 4654 5614 92 و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۲۰۱۰۱۹۹۴ بنام محمد پارسا مجد نزد بانک ملت می‌باشد .

ماده ۴ مدت انجام قرارداد

مدت زمان قرارداد طبق پکیج ارائه شده در پیوست قرارداد از تاریخ ………/………/……………. تا تاریخ ………/………/……………. انجام میشود.

 

ماده ۵ تعهدات مجری طرح

مجری طرح متعهد می­شود، هرگونه اطلاعات فنی و غیرفنی طرف قرارداد را محرمانه تلقی کند. این اطلاعات شامل (نه محدود به) شرایط قرارداد، کلیه اطلاعات مالی، خریدها، تولیدات، اطلاعات کاربران سایت و اپلیکیشن، کارکنان، اطلاعات مربوط به تعداد و شرایط فروش سایت و غیره است. طرف دوم متعهد می­شود، اطلاعات دریافتی را نزد اشخاص ثالث حقیقی و حقوقی فاش نکند. در صورت افشای هرگونه اطلاعات دریافتی، طرف قرارداد حق وصول خسارات وارده را دارد .

مجری طرح موظف است موضوع قرارداد را در بازه زمانی مشخص شده و با تأیید کارفرما انجام دهد .

هر گونه تقاضای تغییر در عملکرد برنامه که فراتر از تعهدات مجری طرح در ماده دو قرارداد باشد با دریافت هزینه و انعقاد قرارداد الحاقی انجام پذیر است .

مجری طرح متعهد می‌شود ناظر فنی پروژه را پس از تکمیل سایت در یک جلسه آموزشی ، آموزش داده و ناظر را با کلیه امکانات و نحوه استفاده از سایت و خدمات آشنا سازد .

مجری طرح تعهدی در قبال ورود تمامی اطلاعات به سایت ندارد و تنها به همان مقدار که در ماده دو شماره قرارداد آمده است موظف به انجام این کار است .

مسئولیت هر گونه تعدیل و تغییراتی که در کدهای برنامه طرف قرارداد صورت پذیرد و همچنین اشتباهات احتمالی از طرف مدیر سایت که باعث از بین رفتن یا اشکال در سایت شود کا ملا به عهده طرف قرارداد بوده و مجری طرح تعهدی نسبت به رفع آن ندارد. هزینه رفع این گونه اشکاالت طبق تعرفه های روز مجری طرح و با توافق طرفین در آن زمان، احتساب و توسط طرف قرارداد به مجری طرح پرداخت می شود .

مجری طرح موظف است با نماینده تام الاختیار طرف قرارداد همکاری و مساعدت کامل نموده و تحویل پروژه را به تأیید ناظر فنی طرف قرارداد برساند .

 

ماده ۶- تعهدات طرف قرارداد

طرف قرارداد موظف است از تاریخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه ، اطلاعات مورد نیاز سایت (از قبیل تصاویر ، لوگو ، محتوا و …) را در هر زمانی که مجری طرح درخواست می کند و در اسرع وقت در اختیار مجری طرح قرار دهد .

طرف قرارداد متعهد می گردد در ابتدای قرارداد نماینده تام الاختیار خود را به عنوان ناظر فنی پروژه بصورت کتبی به مجری طرح معرفی کند .

حفظ رمز ها و شناسه ی ورود به بخش مدیریت بر عهده ی طرف قرارداد است .

چنانچه چند طرح اولیه توسط مجری طرح جهت بررسى به طرف قرارداد ارائه گردد، طرف قرارداد پس از انتخاب طرح اولیه مناسب، ملزم به بازگرداندن تمام طرح های دیگر به مجری طرح بوده و هیچگونه حق مالکیتى نسبت به سایر طرح ها نخواهد داشت.

پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده طرف قرارداد می‌باشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به مجری طرح پرداخت می‌گردد.

در صورتی که نماینده طرف قرارداد تغییر یابد، طرف قرارداد می بایست به صورت کتبی این مورد را اعلام نماید. همچنین در صورت متفاوت بودن درخواست نماینده جدید با نماینده قبلی، طرف قرارداد می‌بایست هزینه تعیین شده از سوی مجری طرح جهت انجام تغییرات درخواستی نماینده جدید را بپردازد.

ماده ۷ – حل اختلاف – داوری

رسیدگی به اختلاف در ایران و به زبان فارسی و در نشانی داور مرضی الطرفین انجام خواهد شد و پس از ارسال اظهارنامه به نشانی داور توسط هر یک از طرفین که خواهان رسیدگی به اختلاف می باشند، داور مرضی الطرفین با تعیین احد از همکاران وکیل یا کارشناس موسسه رسیدگی را آغاز و ظرف یک ماه با دعوت از طرفین رسیدگی و اقدام به صدور رای و ابلاغ ان از طریق ارسال اظهارنامه می نماید. کلیه اوراق از جمله وقت رسیدگی و رای داوری به نشانی اعلامی طرفین در قرارداد ابلاغ می گردد. رای داور قطعی و لازم الاجرا می باشد .

 

ماده ۸- شرایط فسخ قرارداد

در صورت عدم انجام یا تاخیر در انجام تعهدات قانونی و قراردادی مندرج در تفاهم­نامه از جانب مجری طرح، طرف قرارداد حق فسخ تفاهم‌نامه را به صورت یکجانبه دارد. فسخ تفاهم‌نامه با ارسال نامه‌‌ سربرگ­دار طرف قرارداد به نشانی مندرج در تفاهم‌نامه ابلاغ می‌شود. تاریخ ابلاغ نامه به نشانی مذکور تاریخ فسخ محسوب می‌شود. فسخ تفاهم­نامه مانع از وصول خسارات قانونی و قراردادی توسط طرف قرارداد نیست .

 

ماده ۹ شرایط خاص

در مواردی که به علل شرایط قهری (شرایط خاص) که رفع آن خارج از حیطه توانایی و اقتدار طرفین قرارداد باشد و انجام بخشی از قرارداد و یا تمام آن غیر ممکن گردد، در صورت فسخ قرارداد هیچ یک از طرفین حق مطالبه خسارت وارده را نخواهد داشت و اقدامات پس از فسخ از قبیل تسویه حساب و با توافق طرفین صورت می گیرد . در صورت فوت یا از کار افتادگی نماینده مجری طرح که باعث عدم انجام ادامه ی کار شود ، مجری طرح تنها موظف است که مبالغ دریافت شده را به طرف قرارداد بازگرداند و قرارداد فسخ شود .

ماده۱۰  – تغییر موارد تفاهم‌نامه

هرگونه پیشنهاد برای تغییر، جرح یا تعدیل هر یک از مفاد و شرایط این تفاهم‌نامه با توافق کتبی طرفین از طریق تنظیم الحاقیه انجام می‌شود .

 

ماده ۱۱- ناظر تفاهم­نامه

جهت نظارت بر تفاهم‌نامه‌ حاضر از جمله نظارت بر انجام تعهدات و انجام هماهنگی‌­های لازم آقا/خانم: ……………………………………… به شماره ملی: ……………………………………. به آدرس ایمیل …………………………………………………………………  به عنوان ناظر طرف قرارداد و آقا/خانم: ……………………………… به شماره ملی ……………………………………. به آدرس ایمیل …………………………………………………………………  به عنوان ناظر مجری طرح انتخاب می‌شوند و طرفین متعهد هستند که کمال همکاری را با ناظر طرف دیگر داشته باشند.

تبصره ۲- تغییر ناظر از جانب هریک از طرفین نیازمند معرفی­نامه کتبی به طرف مقابل است.

 

ماده ۱۲- نسخ تفاهم­نامه

این تفاهم‌نامه در ۱۲ماده، ۲ تبصره،  …… پیوست و ۲ نسخه بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی تنظیم شده است. طرفین تفاهم­نامه پس از مطالعه کامل تفاهم­نامه و اطلاع از مفاد آن در کمال صحت و سلامت عقل و اراده اقدام به امضاء تفاهم­نامه می­کنند و هر یک از نسخه‌های تفاهم­نامه دارای اعتبار واحد است .

 

                   طرف قرارداد                                                                                                                                                              مجری طرح              

………………………………………                                                                                                                                                   مجتمع هوشمند طراحی و دیجیتال مارکتینگ فرتاک

فرم قرارداد

نکته های طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش ها به منظور گسترش و توسعه کسب و کار می باشد. فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد که کسب وکار خود را گسترش دهید.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید.

با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.
طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نمایش در نتیجه اولیه جستجو در گوگل) دست پیدا کنید.
شرکت طراحی سایت وب وان با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص طراحی  وب سایت را با رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی انجام داده و سایت طراحی شده توسط این تیم، در رابطه با سئو و نمایش در نتایج اولیه گوگل مشکلی نخواهد داشت.

همچنین شما می توانید در دوره جامع آموزش سئو وب وان نیز شرکت کنید تا دانش خود در زمینه سئو را افزایش دهید و خودتان سئوکار سایت خود باشید.

سایت فروشگاهی موفق

قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای مشتریان خود قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظارات را برآورده سازید. از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی موفق: سرعت بالا لود شدن سایت، توضیخات کافی و مناسب برای محصولات، سادگی استفاده از سایت، مشاوره و گفت و گو آنلاین با فروشندگان سایت، پیشنهاد های تخفیفی و … می باشد.

امکانات مورد نیاز در طراحی سایت فروشگاهی

سیستم سبد خرید
دسته بندی محصولات
قابلیت اتصال به درگاه بانکی
اطلاع از خرید به صورت ایمیل
طراحی سایت ریسپانسیو
قابلیت ثبت نظر
امکان مقایسه محصولات
امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس ویژگی های دلخواه
روش های خرید و ارسال
مدیریت حساب های بانکی
لیست علاقه مندی ها
حساب مجازی
مدیریت سفارش ها و پرداخت ها
برنامه چاپ خودکار سفارش
یکسان سازی با برنامه حسابداری و انبار داری
امکان اعمال تخفیفات
مدیریت واحد های پولی
سیستم b2b
امکان درج قیمت متفاوت برای نوع خاصی از مشتریان

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی

یک سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما اثر منفی گذاشته و احتمال اینکه کاربر سایت شما را ترک کند نیز افزایش می یابد. بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای ساختار استاندارد برای دسته بندی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.
اهمیت سیستم جستجو در وب سایت فروشگاهی شما به اندازه ای می باشد که اگر درست عمل نکند احتمال نارضایتی کاربر و در نتیجه ترک کردن سایت فروشگاهی را افزایش می دهد. در نتیجه نباید از جستجو های ساده استفاده شود و جستجو پیشرفته را باید اعمال نمود.

ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی

در ساخت سایت فروشگاهی یکی از قسمت های مهم و رایج، بخش مربوط به ثبت نام کاربر می باشد. در طراحی این بخش از سایت باید دقت شود که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در مقابل کاربر قرار نگیرد. باید تعدادی اطلاعات محدود در بخش نهایی خرید از کاربر خواسته شود مانند: آدرس، تلفن و …
همچنین می توان در مرحله ثبت نام تمامی اطلاعات را از کاربر درخواست نمود تا در مرحله خرید تنها چند فیلد قرار داده شود که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم باشد. بهتر است در فرم ها، اطلاعات را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.

جلب اعتماد مشتریان

در روند کار سایت فروشگاهی ، اعتماد سازی بسیار پر اهمیت می باشد. زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp استفاده شود.وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد.

امکان مقایسه محصولات

مقایسه محصولات به ظاهر مشابه یکی از امکانات ضروری سایت های فروشگاهی می باشد. زمانی که به مشتریان خود این امکان را می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب نماید. در خرید های بعدی نیز از طریق وب سایت شما اقدام خواهد نمود. بنابراین امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی های ضروری وب سایت های فروشگاهی می باشد.

فعال کردن دیدگاه ها

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سایت فروشگاهیاهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، بخش دیدگاه های مشتریان را فعال کنید. فعالی کردن این بخش چندین مزیت دارد که عبارتند از:

شما از این طریق می توانید محصولات خود را مورد بررسی دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان است و کدام یکی از آنها را مشتریان زیاد نمی پسندند. با متوجه شدن این مسئله می توانید آن کالا را در سایت خود تکرار کنید و یا اینکه دیگر آن را تکرار ننمایید.
با این کار مشتریان سایت تان بازاریاب شما می شوند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار بگیرند. در واقع مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری کرده اند نظر خود را در این قسمت بیان می کنند و مشتریان دیگر می توانند آن نظرات را مشاهده کنند تا با محصول آشنایی بیشتری به دست آورند.
کسب و کار شما با این گزینه در طراحی سایت فروشگاهیرونق بسیاری می گیرد، چرا که مشتریان با یکدیگر در ارتباط قرار می گیرند و دیدگاه های خود را در مورد محصول بیان می کنند.

جستجوی محصول

بیشتر شما زمانی که وارد سایت فروشگاهی می شوید، به دنبال محصول مورد نظر خود هستید تا آن را پیدا کنید و اطلاعات خود را در مورد آن محصول بیشتر کنید. به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه بسیاری داشته باشید. هرچه که باکس جستجوی سایت شما قدرتمندتر باشد، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و آن محصول را خریداری نماید. برخی از سایت هایی که به صورت پیشرفته طراحی نشده اند باکس جستجو آنها هم پیشرفته نمی باشد و به همین دلیل مشتری نمی تواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. برای اینکه مشتریان محصولات شما را خریداری کنند بهتر است به این نکته توجه بسیاری داشته باشید تا بتوانید محصولات سایت خود را به فروش برسانید.

سوالات متداول

چطور مطمئن باشم که میتونید طرحی رو طراحی کنید که من خوشم بیاد؟

 پیشنهاد می کنم نمونه کارهای طراحیمون رو ببینید و خودتون رو بذارید جای اون مشتری ها. تصور کنید که اون مشتری ها چه نیازی داشتند و از طرحشون چه خروجی هایی گرفتن. ما سال هاست که کارمون اینه و با افراد، سلایق و مشاغل زیادی کار انجام دادیم و رضایتشون رو جلب کردیم. کافیه بهمون اعتماد کنید و حوصله به خرج بدید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتون نیست، تغییرش میدیم تا جایی که مورد پسندتون قرار بگیره. هر سفارش طراحی توی این مجموعه با همفکری یک تیم طراحی حرفه ای که بیش از ۱۰ سال سابقه کار موفق توی بازار دارن انجام میشه. خیالتون راحت باشه که بازار هدف شما و مشتریانتون رو به خوبی میشناسیم. فرمی که هنگام ثبت سفارش تکمیل میکنید و همفکری هایی که در ابتدای سفارش از خودتون گرفته میشه ، باعث میشه شما رو به رسوندن طرح دلخواهتون نزدیکتر کنه.

سوال شما؟

این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.