طراحی آگهی گرافیکی تلگرام

طراحی آگهی گرافیکی تلگرام

طراحی آگهی گرافیکی تلگرامی چیست؟

طراحی آگهی گرافیکی تلگرام  راهی برای رساندن پیامی به مخاطب است. هر چه این پیام به شکل جذاب تری به مخاطب انتقال پیدا کند، احتمال اینکه مخاطب، تبدیل به مشتری یا دنبال کننده شود بیشتر است.

زیاد بودن متن در کانال های تلگرامی باعث شده که چشم کاربران عادت کرده و اگر تبلیغ شما فقط یک متن باشد، دیده نمی شود. برای دیده شدن تبلیغ نیاز به جلب توجه کاربران داریم که اینکار را می توان با یک تصویر یا تصاویر متحرک (GIF) که اصطلاحا بنر نامیده می شود، انجام داد. ترکیب بنر و کپشن، بهترین شکل برای تبلیغات است.

بهترین اندازه را برای طراحی آگهی گرافیکی تلگرام انتخاب کنید

مهم ترین نکته در طراحی آگهی گرافیکی تلگرام استفاده از بنری است که تمام جزییات آن به راحتی دیده شوند. در تبلیغات تلگرام، شما می توانید از هر سایزی برای بنر تلگرامی خود استفاده کنید اما خیلی مهم است که بنر و کپشن در یک نگاه دیده شوند و ارتفاع تبلیغ زیاد نباشد. حتی برخی کانال های تلگرامی، تبلیغاتی که ارتفاع زیادی داشته باشند را قبول نمی کنند.

بنرهای مربعی و بنرهای مستطیلی (مستطیل افقی) بهترین سایز برای تبلیغات تلگرامی هستند. شما می توانید از سایز ۵۱۲*۵۱۲ یا ۳۲۰*۳۲۰ برای طراحی بنر های مربعی و از سایز ۲۵۰*۳۰۰ برای بنر های مستطیل شکل استفاده کنید.

درطراحی آگهی  گرافیکی تلگرام  از گیف (GIF) استفاده کنید

تجربه نشان داده است که بنرهایی که به صورت گیف هستند، بیشتر جلب توجه کرده و بازدهی بالاتری دارند. تنها نکته ای که در طراحی این بنر ها باید دقت داشته باشیم حجم بنر است. با توجه به سرعت پایین اینترنت و همینطور فیلترینگ تلگرام، بهتر است حجم بنر را تا حد ممکن کاهش داده و به زیر ۱۰۰ کیلوبایت برسانید.

برای طراحی آگهی گرافیکی تلگرام از بنرهای گیف (GIF) یا کاهش حجم آن می توان از روش های آنلاین استفاده کرد. یکی از بهترین روشها، طراحی آگهی گرافیکی تلگرام اشتفاده از گیف است است که توسط آن می توانید کارهای مختلفی بر روی بنر خود انجام دهید.

متن درطراحی آگهی گرافیکی تلگرام باید قابل خواندن باشد!

متن آگهی گرافیکی تلگرام یکی مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در جذب مخاطب است.در تبلیغات تلگرام از سایز های مختلف برای تیتر و متن اصلی خود استفاده کنید. کل تبلیغ باید چهار خط یا کمتر باشد و سایز متن ها باید به گونه ای باشد که حتی ریز ترین متن خیلی راحت خوانده شود.

 

مناسب ترین رنگ ها در طراحی آگهی گرافیکی تلگرام

هر رنگی معنای مخصوص به خود را دارد و باید بدانید که با تبلیغتان چه احساسی را می خواهید منتقل کنید، رنگ اولین چیزی است که کاربر در طراحی آگهی گرافیکی تلگرامی تشخیص می دهد. مطمئن شوید که به خوبی مخاطبان خود را شناخته اید و هر رنگی را با توجه به آن ها انتخاب می کنید.

رنگ قرمز: شور و هیجان، خشم و عشق. این رنگ قدرتمند، بسیار جذاب است و رنگی مدرن نیز به حساب می آید. اگر تبلیغی با فضای کلاسیک و جدی دارید از قرمز استفاده نکنید.

رنگ نارنجی: بازیگوش و روح بخش است. قدرت قرمز را ندارد اما همچنان می تواند خودنمایی کند.

رنگ زرد: شادی، خورشید و دوستی. زرد رنگ چشم گیری است و احساس جوانی را منتقل می کند.

رنگ سبز: سلامتی، تازگی، ثروت، طبیعت، رشد و شروع تازه. سبز برای چشم ها نیز رنگ آرامش بخشی است.

رنگ آبی: امنیت، اعتماد، وضوح، کمال، آرامش، عقل، رسمیت، تازگی، خنکی و مردانگی. آبی در بیش از پنجاه درصد از لوگو ها نیز دیده می شود.

رنگ بنفش: لوکس بودن، سلطنتی بودن، خارق العاده بودن، عقل، زنانگی و خلاقیت. این رنگ اثری آرامش بخش روی مخاطب دارد.

رنگ صورتی:ک عشق، شیرینی، زنانگی، جوانی و نوزاد. صورتی در کل رنگ زنانه است اما تناژ های مختلفی از آن را می توانید استفاده کنید.

رنگ سیاه: اختصاصی بودن، معمایی بودن، مدرن بودن، قدرت، پرستیژ، لوکس بودن و رسمیت. سیاه رنگی سنتی است. ترکیب متن سیاه روی زمینه سفید یک از بهترین و قدیمی ترین ترکیب رنگ ها است.

رنگ سفید: خلوص، پاکی، مدرن بودن، بی روح بودن، سادگی، صداقت و معصومیت. سفید احساس جوانی و اقتصادی بودن را نیز ایجاد می کند.

رنگ قهوه ای: طبیعت، چوب، چرم، جدی بودن، مردانگی، سخت بودن و فروتنی. قهوه ای رنگ های قدرتمند تر را نیز متعادل می کند و به عنوان رنگ زمینه یا رنگ متن نیز مناسب است.

رنگ طوسی: خنثی بودن، کاربردی بودن. به عنوان رنگ زمینه تاثیر دیگر رنگ ها را نیز افزایش می دهد.

یک نظر بده