سیستم مدیریت بازاریابی

  /  سیستم مدیریت بازاریابی

امکانات تحت وب  و اپلیکیشن

✔   امکان ثبت درخواست در سایت و نمایش تاریخچه پیگیری (تیکتینگ)

✔   امکان پیگیری درخواست توسط مشتری و نمایندگی از طریق سایت

✔   اتوماسیون امور نمایندگان

قابلیت اتصال به سیستم اتوماسیون اداری

✔  ارسال نامه از روی قرارهای تعیین شده

✔  امکان ارسال دستورات و وظایف به صورت نامه

✔  امکان مشاهده ی کارتابل

✔  یادآوری تماس‌ها و اقدامات

✔  ثبت گزارشات تلفنی و گزارشات مربوطه

✔  نمایش کلیه اطلاعات مشتری در زمان تماس تلفنی

✔  امکان مشاهده ی سابقه ی نامه ها به صورت درختواره

✔  امکان ارتباط با سیستم حسابداری و صدور سند اتوماتیک

امکانات تحت ویندوز

✔  امکان تعریف عوامل فروش در سطوح مختلف همراه با تخصیص و محاسبه ی پورسانت جهت فروش های صورت گرفته

✔  امکان تعریف نواحی

✔  امکان تعریف رقبا و قیمت کالاهای رقیب

✔  تعریف مشتریان بالقوه (حقیقی، حقوقی)

✔  تعریف مشتریان واقعی (حقیقی، حقوقی)

✔  مدیریت قراردادها

✔  تعریف نوع مشتری بالقوه، رتبه بندی مشتری بالقوه، وضعیت مشتری بالقوه و زمینه ی فعالیت مشتری بالقوه

✔  امکان تعریف روال کاری بر مبنای نوع مشتریان (Workflow) )جهت بازاریابی) و اضافه نمودن آن به وضعیت مشتریان

✔  ثبت اعتبارسنجی مشتریان بالقوه جهت مشخص نمودن وضعیت اعتبار آنها

✔  مسیربندی جهت ویزیتورها

✔  تعریف طرح بازاریابی (و هدف گذاری) (Target) بر مبنای نوع مشتریان، ناحیه، ویزیتور و میزان فروش در بازه های تاریخی متفاوت و درصد تحقق هدف

✔  برنامه ریزی بازاریابی توسط مدیر بر اساس مسیر، بازاریاب، مشتری و مشتری بالقوه در بازه های تاریخی مشخص شده

✔  امکان ثبت مکان های موردنظر در یک مسیر جهت ویزیت بازاریاب ها

✔  تعیین تعداد قرارهای مشخص برای یک مشتری در یک بازه خاص

✔  نمایش آخرین وضعیت مشتری (مشتری بالقوه) در هنگام تماس مشتری (مشتری بالقوه) از قبیل آخرین پیش فاکتور، آخرین فاکتور، آخرین وضعیت بدهی، آخرین ویزیت حضوری، آخرین تماس تلفنی و متن صحبتهای انجام شده و …

✔  امکان ثبت گزارشات روزانه (ویزیت های حضوری یا تلفنی، سؤال ها و جواب های صورت گرفته با مشتری (مشتری بالقوه) ) و تغییر وضعیت (state) مشتری (مشتری بالقوه) از یک مرحله در روال تعریف شده به مرحله بعد

✔  امکان نمایش وضعیت کنونی مشتری در روال بازاریابی تعریف شده برای این مشتری و پیشنهاد مرحله ی بعدی انجام کار

✔  امکان ثبت هزینه های بازاریابی در هر ملاقات حضوری از قبیل ایاب و ذهاب، اشانتیون و …

✔  تأثیر دو مرحله ای گزارشات ویزیتور و سرپرست فروش و انعکاس جواب آنها از طریق مدیر به پرسنل به وسیله ی نامه

✔  تهیه ی گزارشات روزانه، ماهانه تماس های حضوری و تلفنی در رابطه با یک مشتری، مشتری بالقوه و یا بازاریاب ها

✔  امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط تماسجهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام الکترونیکی

این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.