سرویس خدمات و CRM

  /  سرویس خدمات و CRM

پیگیری

✔  امکان زمانبندی برای تماس بایک مشتری(مشتری بالقوه) به صورت تلفنی؛ حضوری؛ ارسال فکس؛ ایمیل و…

✔  تعریف کار برای عوامل(پرسنل) بصورت دوره ای (روزانه، هفتگی،ماهانه) و با امکان قرار دادن آلارم برای عوامل(پرسنل)

✔  امکان مشاهده کارهای تعریف شده برای هریک از عوامل توسط مدیر مربوطه

✔  نمایش آخرین وضعیت مشتری (مشتری بالقوه) در هنگام تماس مشتری (مشتری بالقوه) از قبیل آخرین پیش فاکتور، آخرین فاکتور، آخرین وضعیت بدهی، آخرین ویزیت حضوری، آخرین تماس تلفنی و متن صحبتهای انجام شده و …

✔  امکان ثبت گزارشات روزانه (ویزیت های حضوری یا تلفنی، سؤال ها و جواب های صورت گرفته با مشتری (مشتری بالقوه) و تغییر وضعیت (state) مشتری (مشتری بالقوه) از یک مرحله در روال تعریف شده به مرحله بعد

✔  امکان نمایش وضعیت کنونی مشتری در روال بازاریابی تعریف شده برای این مشتری و پیشنهاد مرحله ی بعدی انجام کار

✔  امکان ثبت هزینه های بازاریابی درهر ملاقات حضوری از قبیل ایاب و ذهاب، اشانتیون و …

 

ارزشیابی عوامل فروش

  • تعیین شاخص های مربوط به هر کار(پروژه)
  • تعیین شاخص های مربوط به هر یک از عوامل
  • امکان ارزش گذاری روزانه ، هفتگی و ماهانه برای هر کار(پروژه) و هر یک از عوامل
  • تعیین درصد پیشرفت هر کار(پروژه) و ثبت در شاخص مربوطه
  • گزارش از وضعیت پیشرفت هر پروژه
  • گزارش ارزشیابی از هر کار(پروژه)

قرارداد

ثبت درخواست (سفارش) مشتری (مشتری بالقوه)

ثبت پیش فاکتور برای مشتری (مشتری بالقوه)

ثبت قرارداد برای مشتری ( مشتری بالقوه) به همراه آلارم های مربوطه

 

تیکت ها

✔  امکان تعریف و ارجاع آن جهت تعریف وظیفه، مشکل و یا پروژه

✔  امکان ردیابی کارهای انچام شده بر روی تیکت

✔  امکان تعریف زمان پاسخگویی، ابطال، موکول و ارجاع تیکت

اتصال به سیستم تلفنی VOIP:

✔  جهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام اکترونیکی

✔  امکان تعریف قابل پیام‌های ارسال (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)

✔  در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و … جهت تعریف قالب

✔  امکان انتخاب فایل‌های تصویری جهت تعریف قالب

✔  امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام

✔  امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)

✔  امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز

✔  ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های دریافت شده

✔  ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های ارسال شده

✔  ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های پیشه نویس و در حال ارسال

✔  امکان تنظیم ایمیل‌های مختلف جهت رویت ایمیل‌ها در نرم افزار مدیریت ارتباط

✔  امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس

✔  نرم افزار باشگاه مشتریان

✔  نرم افزار CRM پروژه محور

✔  نرم افزار CRM مشتری محور

✔  نرم افزار CRM با گرایش بازاریابی

✔  نرم افزار CRM با گرایش خدمات پس از فروش

سیستم سرویس خدمات و CRM

تعاریف

✔  تعریف مشتریان بالقوه (حقیقی، حقوقی)

✔  تعریف مشتریان واقعی (حقیقی، حقوقی)

✔  تعریف نوع ، رتبه بندی ، وضعیت و زمینه ی فعالیت مشتری بالقوه

✔  امکان تعریف روال کاری بر مبنای نوع مشتریان (Workflow)جهت فروش و خدمات پس از فروش) و اضافه نمودن آن به وضعیت مشتریان در هر لحظه

بازاریابی

✔  دسته بندی مشتریان بر اساس زمینه فعالیت

✔  امکان تعریف نواحی

✔  امکان تعریف عوامل فروش در سطوح مختلف همراه با تخصیص و محاسبه ی پورسانت جهت فروش های صورت گرفته

✔  امکان تعریف رقبا و قیمت کالاهای رقیب

✔  ثبت اعتبارسنجی مشتریان بالقوه جهت مشخص نمودن وضعیت اعتبار آنها

✔  مسیربندی جهت ویزیتورها

✔  تعریف طرح بازاریابی و هدف گذاری (Target) (بر مبنای نوع مشتریان، ناحیه، ویزیتور و میزان فروش در بازه های تاریخی متفاوت و درصد تحقق هدف )

✔  برنامه ریزی بازاریابی توسط مدیر بر اساس مسیر، بازاریاب، مشتری و مشتری بالقوه در بازه های تاریخی مشخص شده

✔  امکان ثبت مکان های موردنظر در یک مسیر جهت ویزیت بازاریاب ها

✔  تعیین تعداد قرارهای مشخص برای یک مشتری در یک بازه خاص

گزارشات

✔  تهیه ی گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه ی تماس های حضوری و تلفنی در رابطه با یک مشتری، مشتری بالقوه و یا بازاریاب ها

✔  پیگیری آخرین وضعیت مشتریان(مشتریان بالقوه) در هر لحظه

✔  گزارش عملکرد عوامل (پرسنل) در پیگیری ها به صورت کلی و یا در رابطه با یک مشتری خاص

✔  گزارش صورت هزینه انجام شده در رابطه با یک مشتری(مشتری بالقوه)

✔  گزارش از تماس های گرفته شده در یک بازه تاریخی

✔  گزارش از اطلاعات مشتریان، نمایندگان و تامین کنندگان

ارتباطات

✔  امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط تماس جهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام اکترونیکی

✔  امکان تعریف قابل پیام‌های ارسال (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)

✔  در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و … جهت تعریف قالب

✔  امکان انتخاب فایل‌های تصویری جهت تعریف قالب

✔  امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام

✔  امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)

✔  امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز

✔  ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های دریافت شده

✔  ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های ارسال شده

✔  ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های پیشه نویس و در حال ارسال

✔  امکان تنظیم ایمیل‌های مختلف جهت رویت ایمیل‌ها در سیستم مدیریت ارتباط

✔  امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس

 

اتصال به نرم افزار اتوماسیون اداری

✔  ارسال نامه از روی قرارهای تعیین شده

✔  امکان ارسال دستورات و وظایف به صورت نامه

✔  امکان مشاهده ی کارتابل

✔  امکان مشاهده ی سابقه ی نامه ها به صورت درختواره

 

این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.