[vc_row css=”.vc_custom_1593493515488{background-color: #ffffff !important;}” el_id=”khadamat”][vc_column][vc_row_inner css=”.vc_custom_1593493458664{background-color: #ffffff !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″][vc_empty_space height=”15px”][vc_single_image image=”5118″ img_size=”full”][vc_empty_space height=”15px”][vc_column_text]
پیگیری
✔ امکان زمانبندی برای تماس بایک مشتری(مشتری بالقوه) به صورت تلفنی؛ حضوری؛ ارسال فکس؛ ایمیل و…
✔ تعریف کار برای عوامل(پرسنل) بصورت دوره ای (روزانه، هفتگی،ماهانه) و با امکان قرار دادن آلارم برای عوامل(پرسنل)
✔ امکان مشاهده کارهای تعریف شده برای هریک از عوامل توسط مدیر مربوطه
✔ نمایش آخرین وضعیت مشتری (مشتری بالقوه) در هنگام تماس مشتری (مشتری بالقوه) از قبیل آخرین پیش فاکتور، آخرین فاکتور، آخرین وضعیت بدهی، آخرین ویزیت حضوری، آخرین تماس تلفنی و متن صحبتهای انجام شده و …
✔ امکان ثبت گزارشات روزانه (ویزیت های حضوری یا تلفنی، سؤال ها و جواب های صورت گرفته با مشتری (مشتری بالقوه) و تغییر وضعیت (state) مشتری (مشتری بالقوه) از یک مرحله در روال تعریف شده به مرحله بعد
✔ امکان نمایش وضعیت کنونی مشتری در روال بازاریابی تعریف شده برای این مشتری و پیشنهاد مرحله ی بعدی انجام کار
✔ امکان ثبت هزینه های بازاریابی درهر ملاقات حضوری از قبیل ایاب و ذهاب، اشانتیون و …
ارزشیابی عوامل فروش
- تعیین شاخص های مربوط به هر کار(پروژه)
- تعیین شاخص های مربوط به هر یک از عوامل
- امکان ارزش گذاری روزانه ، هفتگی و ماهانه برای هر کار(پروژه) و هر یک از عوامل
- تعیین درصد پیشرفت هر کار(پروژه) و ثبت در شاخص مربوطه
- گزارش از وضعیت پیشرفت هر پروژه
- گزارش ارزشیابی از هر کار(پروژه)
قرارداد
ثبت درخواست (سفارش) مشتری (مشتری بالقوه)
ثبت پیش فاکتور برای مشتری (مشتری بالقوه)
ثبت قرارداد برای مشتری ( مشتری بالقوه) به همراه آلارم های مربوطه
تیکت ها
✔ امکان تعریف و ارجاع آن جهت تعریف وظیفه، مشکل و یا پروژه
✔ امکان ردیابی کارهای انچام شده بر روی تیکت
✔ امکان تعریف زمان پاسخگویی، ابطال، موکول و ارجاع تیکت[/vc_column_text][vc_empty_space height=”15px”][vc_column_text]
اتصال به سیستم تلفنی VOIP:
✔ جهت مديريت و زمانبندي ارتباط با مشتري از طريق ارسال پيامک، نمابر و پيام اکترونيکي
✔ امکان تعريف قابل پيامهاي ارسال (پيام کوتاه ، فکس و ايميل)
✔ در دسترس بودن فيلدهاي مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و … جهت تعريف قالب
✔ امکان انتخاب فايلهاي تصويري جهت تعريف قالب
✔ امکان تعريف شرايط خودکار ارسال پيام
✔ امکان تعريف نحوه ارسال پيام به صورت خودکار (پيام کوتاه ، فکس و ايميل)
✔ امکان تکرار ارسال پيام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
✔ ايجاد صفحه مديريت ارتباط جهت رويت پيامهاي دريافت شده
✔ ايجاد صفحه مديريت ارتباط جهت رويت پيامهاي ارسال شده
✔ ايجاد صفحه مديريت ارتباط جهت رويت پيامهاي پيشه نويس و در حال ارسال
✔ امکان تنظيم ايميلهاي مختلف جهت رويت ايميلها در نرم افزار مديريت ارتباط
✔ امکان دسته بندي مشتريان جهت ارسال پيام به صورت پيام کوتاه ، ايميل و فکس
✔ نرم افزار باشگاه مشتریان
✔ نرم افزار CRM پروژه محور
✔ نرم افزار CRM مشتری محور
✔ نرم افزار CRM با گرایش بازاریابی
✔ نرم افزار CRM با گرایش خدمات پس از فروش[/vc_column_text][vc_empty_space height=”15px”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]
سیستم سرویس خدمات و CRM
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”15px”][vc_column_text]
تعاریف
✔ تعریف مشتریان بالقوه (حقیقی، حقوقی)
✔ تعریف مشتریان واقعی (حقیقی، حقوقی)
✔ تعریف نوع ، رتبه بندی ، وضعیت و زمینه ی فعالیت مشتری بالقوه
✔ امکان تعریف روال کاری بر مبنای نوع مشتریان (Workflow)جهت فروش و خدمات پس از فروش) و اضافه نمودن آن به وضعیت مشتریان در هر لحظه
بازاریابی
✔ دسته بندی مشتریان بر اساس زمینه فعالیت
✔ امکان تعریف نواحی
✔ امکان تعریف عوامل فروش در سطوح مختلف همراه با تخصیص و محاسبه ی پورسانت جهت فروش های صورت گرفته
✔ امکان تعریف رقبا و قیمت کالاهای رقیب
✔ ثبت اعتبارسنجی مشتریان بالقوه جهت مشخص نمودن وضعیت اعتبار آنها
✔ مسیربندی جهت ویزیتورها
✔ تعریف طرح بازاریابی و هدف گذاری (Target) (بر مبنای نوع مشتریان، ناحیه، ویزیتور و میزان فروش در بازه های تاریخی متفاوت و درصد تحقق هدف )
✔ برنامه ریزی بازاریابی توسط مدیر بر اساس مسیر، بازاریاب، مشتری و مشتری بالقوه در بازه های تاریخی مشخص شده
✔ امکان ثبت مکان های موردنظر در یک مسیر جهت ویزیت بازاریاب ها
✔ تعیین تعداد قرارهای مشخص برای یک مشتری در یک بازه خاص
گزارشات
✔ تهیه ی گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه ی تماس های حضوری و تلفنی در رابطه با یک مشتری، مشتری بالقوه و یا بازاریاب ها
✔ پیگیری آخرین وضعیت مشتریان(مشتریان بالقوه) در هر لحظه
✔ گزارش عملکرد عوامل (پرسنل) در پیگیری ها به صورت کلی و یا در رابطه با یک مشتری خاص
✔ گزارش صورت هزینه انجام شده در رابطه با یک مشتری(مشتری بالقوه)
✔ گزارش از تماس های گرفته شده در یک بازه تاریخی
✔ گزارش از اطلاعات مشتریان، نمایندگان و تامین کنندگان
ارتباطات
✔ امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط تماس جهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام اکترونیکی
✔ امکان تعریف قابل پیامهای ارسال (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
✔ در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و … جهت تعریف قالب
✔ امکان انتخاب فایلهای تصویری جهت تعریف قالب
✔ امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام
✔ امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
✔ امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
✔ ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیامهای دریافت شده
✔ ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیامهای ارسال شده
✔ ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیامهای پیشه نویس و در حال ارسال
✔ امکان تنظیم ایمیلهای مختلف جهت رویت ایمیلها در سیستم مدیریت ارتباط
✔ امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس
اتصال به نرم افزار اتوماسیون اداری
✔ ارسال نامه از روی قرارهای تعیین شده
✔ امکان ارسال دستورات و وظایف به صورت نامه
✔ امکان مشاهده ی کارتابل
✔ امکان مشاهده ی سابقه ی نامه ها به صورت درختواره
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”15px”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1586206526096{background-color: #f2f5f4 !important;}”][vc_column width=”1/6″][/vc_column][vc_column width=”4/6″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]
این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”25px”][vc_column_text css=”.vc_custom_1586209077512{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;padding-top: 5px !important;padding-right: 5px !important;padding-bottom: 5px !important;padding-left: 5px !important;background-color: #ffffff !important;border-left-color: #d1d1d1 !important;border-left-style: solid !important;border-right-color: #d1d1d1 !important;border-right-style: solid !important;border-top-color: #d1d1d1 !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #d1d1d1 !important;border-bottom-style: solid !important;border-radius: 10px !important;}”]
[Sassy_Social_Share]
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column width=”1/6″][/vc_column][/vc_row]